CARA ORDER

DROPSHIP

Anda Serious Nak Menjadi Agen Dropship Kami??

..tdk perlukan Modal..tak perlu simpan STOK, Kami Yg Uruskan

Penghantaran Utk Customer Anda..

*Untung Bersih Sehingga 10-30% Utk Setiap Produk.. Anda Mampu Menjana

RM200-2000 Sebulan Jika Anda Rajin..

Utk Pendaftaran Emailkan Kepada Adm.miera@yahoo.com

dengan Tajuk : DROPSHIP

Nama

Addres

Phone

*no sms / whatsapp yer, only by email

Khamis, 7 September 2017

BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM)

BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM)

BIO VELOCITY SLEEP MATE MERAWAT SEMUDAH TIDUR JE


Apa tu BVSM???

Pelapik Tilam BIO VELOCITY SLEEP MATE Sangat Sesuai Untuk Semua Golongan Peringkat Umur..Kegunaan Seisi Keluarga...DARI BAYI BARU LAHIR Sehinggakan KE USIA EMAS..

TEKNOLOGI Dari Korea
KAJIAN Dari Rusia
FABRIK Dari German
DIJAHIT Di Malaysia

Bercirikan RINGAN , LEMBUT , GEBU , TIDAK menggunakan CAJ ELEKTRIK..TIADA JED Dan MAGNET....TIADA HERBA

Di Datangkan Khas BERUKURAN Queen Size...



Boleh DIjadikan SELIMUT , ALAS CADAR TILAM , Dilipat Kecil DIJADIKAN BANTAL. Semasa memandu boleh diletakan di belakang badan PASTI anda rasa SEGAR semasa pemanduan.

APA SEBENARNYA BVSM NI??? 
Hari-hari ada testimonial yang best-best

Bio Velocity Sleepmate adalah pelapik tilam yang :
 Pertama di dunia dan di Malaysia
 Di suntik/ di sembur garam laut dalam
 Di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan - waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan
➮ SUNTIKAN CAHAYA DHUHA yg tinggi FAR INFRA RED RAY (FIR)..cahaya ni mmg terkenal dgn khasiat rawatan luarbiasa....Allah banyak mention abt Dhuha dlm Al Quran.. so cahaya ni bukan biasa2!!

So bila anda bersama atau dekat dgn BVSM...2 gelombang penting yg akan lakukan rawatan secara terapi gelombang/getaran (tanpa elektrik) - gel kristal garam dan gel cahaya dhuha..so resultnya!!

1. Aura anda segera dipulihkan..kita boleh tunjukkan secara live demo aura anda pulih dalam sekejapan...secepat 10saat
➮ aura kita lemah..negative value cepat masuk
➮ aura kita lemah, lesu dan tidak berdaya
➮ aura kita lemah org tak suka kita
➮ aura kita lemah...kita biz man or woman energy sale nak masuk susah!!!

2. BAGAIMANA merawat dari hujung rambut samai kehujung kaki..segala jenis penyakit?? (dgn izinNYA)
➮ Gelombang kristal garam akan mencari molekul air dalam badan
➮ Molekul air yg sedia bergetar...akan mendapat energy xtra dari gelombang kristal garam BVSM menyebabkan molekul air bergetar dgn amplitud lebih besar dan dgn frekuensi yg lebih laju!!
➮ Akibat getran molekul air yg laju...akhirnya ikatan molekul air terurai... dan pembebasan MOLEKUL OKSIGEN, HIDROGEN DAN TENAGA HABA dalam salur darah
➮ Inilah sebab mengapa kalau duduk bersama BVSM anda akan berpeluh2 dan rasa hangat serta kadang2 terasa haus... dan yg biasa migrain atau lelah akan jauh lebih selesa... secepat malam pertama bersamanya...
➮ Detox session mula main peranan... so ni kena sabar sikit... jap jerrr
➮ Salur darah anda akan clear dan lancar sbb kolestrol semua luruh!!
➮ Akhirnya... metabolisma meningkat akibat sel yg rajin beranak bila sihat bersama Oksigen yg tinggi (renewal)..HORMON AKAN SEIMBANG!!..SO DGN IZINNYA...SEMUA PENYAKIT AKAN DIRAWAT!!


Kajian selama 20 tahun - BVSM hasil kajian saintis Jermangaram laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.
KENAPA GARAM ?
 Rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
 Garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam
 Gangguan makhluk halus, penawar racun.

Di adun dalam bentuk Bio Velocity - kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia - bergetar bertindak dgn molikul air dalam badan - ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.

Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak - darah lancar seluruh badan
Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance, renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?
 sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
 BVSM bantu anda untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
 otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan
 tidur yg lena dgn sleepmate akan pulihkan aura - rasa happy

RAMAI YANG SUDAH SEMBUH DARI SAKIT KRONIK YG DI TANGGUNG BERTAHUN.
CARA YG SANGAT SENANG DAN MUDAH CUMA PERLU TIDUR JERRR!!
 Senggugut,
 Stroke
 Slipdisc
 Migraine
 Tekakan perasaan
 Gila / sakit jiwa
 Insomia
 Darah tinggi
 Koma sbb otak kecut
 Asma dan apa saja masalah kesihatn
 Tidur dgn BVSM bagi yg belum sakit In sya Allah dapat elakkan sakit jantung dan stroke

Bila dah mula bersama BVSM:
 ada yg cepat rasa kesannya
 ada yg lambat rasa
 ada yg kata terus rasa nak muntah
 ada yg kata lega kak ...1st night tidur...subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
 ada yg rasa..kakak masalah tulang belakang saya ....masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
 ada yg kata...tulang blkg saya dah okkk....alhamdulillah
 ada yg kata kak saya muntah2!!
 ada yg kata kakk malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
 ada yg kata kak saya tak boleh tidur malam tadi
 ada yg kata kak saya dah bertahun tak boleh tidur.... mlm tadi saya tidur lena !!
 ada yang kata kak masalah kronik saya selama 6 tahun bagai di buang terus
apapun...cara kerja BVSM
 membelai dan mengurut mesra badan anda dan menyihatkan sel
 detox
 baiki
 pulih

BERAPA LAMA????...inilah yg anda kena tahu!!
 ada yg badan dah ada macam2!! (berkarat dalam badan kita tak tahu...ingatan tuk diri saya juga)
 ada yg problem saraf
 ada yg lemakkkk banykkkkk!!
 ada yg sel dah lembab!!
 ada yg air sgt kurang...(dlm badan kemarau!!)

so..apa yg berlaku pada body dan perasaan anda bila BERSAMA BVSM..bergantung kpd sistem badan masing2!!

TIPS:..berdasarkan banyak pengalaman...macam2 ada..ramai yg dapat manafaat segera dalam masa 3 hari.... walaupun tempoh penyembuhan biasanya 21 hari.. Jadi dalam masa 21 hari tu, anda sabar, bersangka baik, teruskan tidur di atasnya, minum air mineral 10-15 gelas sehari & minta doa sungguh2 kepada Allah swt


MEDAN TENAGA MANUSIA

Matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia.

Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan "sihat". Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad.

Bagaimanapun, pemodenan kini telah membawa kepada kemerosotan medan tenaga manusia secara mendadak. Gaya hidup yang penuh tekanan, penggunaan alat elektronik yang meluas, pencemaran alam, makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang dihisap telah membawa ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Dengan ini, sekatan tenaga dihasilkan justeru mengganggu pengaliran tenaga utama atau daya hidup. Masalah kesihatan kronik mulai timbul dan menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.


TIDUR YANG BERKUALITI

Manusia telah menghabiskan 1/3 daripada masa mereka dalam tidur; oleh itu, tidur dan rehat yang berkualiti adalah penting untuk kesejahteraan kita. Ia adalah penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita. Apakah itu tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa rehat yang cukup serta mendalam yang membolehkan seseorang sedar selepas membangun dan segar selepas membangun dan segar sepanjang hari.

Semasa badan kita rehat, semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan, kerja-kerja pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit-penyakit akan dijalankan; aktiviti-aktiviti otak kita yang mengawal emosi, proses pembuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan, membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi-fungsi sosial yang optima semasa kita membangun. Tidur juga menguatkan minda dan kesedaran, membolehkan kita berasa bertenaga dan lebih berjaga secara fizikal. Ia juga meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar; mengurangkan tekanan, rasa kebimbangan dan kerisauan. Tidur yang berkualiti menjaga kesihatan hati kita dan mengurangkan risiko kemurungan.


BV Sleep Mate

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.

Ujian klinikal menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate

Terbukti Dalam Merawat Pelbagai JENIS Penyakit :
1. Darah Tinggi, Darah rendah , Slip Disk , Cerebral Palsy (CP )
2. Migrain tahap kronik, Asma , Lelah , Jantung , Berdengkur
3. Sakit urat, Sakit Pinggang, Slip Disk, Sakit Lutut , Demam Denggi
4. Bisa Bisa Tulang , Lenguh2 Badan , Pesakit Kanser
5. Susah Nak tidur malam ( Imsomnia )
6. Kaki & Tangan Kebas2, Kolestrol Tinggi , Sakit Tegang Leher
7. Baru lepas bersalin, Anak Kuning, Sengugut
8. Strok, Minor, Major Strok
9. Kencing Manis, Gout, Tulang Rapuh
10. Sakit sendi, Sakit Saraf
11. Masaalah Jerawat , Masalah Sembelit , Resdung
12. Hormon tak Stabil , Menstabilkan Emosi


KEISTIMEWAAN BVSM
1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
8. Bersemangat dan bertenaga
9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti


MANFAAT
Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas.

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIKI BIO VELOCITY SLEEP MATE
1. Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat sudah dapat rasa tenaganya;
2. Selamat! Tidak perlukan elektrik semasa digunakan atau untuk charge. Jika perlu recharge, hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 pagi;
3. Cara menggunakan? TIDUR SAHAJA! Insya Allah, sakit-sakit akan beransur pulih. Mudah kan?;
4. Senang dan mudah dibawa ke mana-mana sebab ianya ringan. Malah untuk “long drive” boleh letak sebagai alas belakang driver untuk lebih tenaga dan mengelakkan sakit belakang;
5. Mengurangkan kesan radiasi dlm badan. Semua org menggunakan handphone. Did you know, handphone adalah antara gadget yang menyumbang radiasi tinggi. Oleh itu BVSM bantu membebaskan radiasi dalam badan;
6. Untuk kurangkan radiasi kepada anak-anak. Kini, anak-anak bermain menggunakan pelbagai gajet dan alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga menyumbang radiasi. Sedarkah anda bahawa anak-anak sekarang didedahkan kepada radiasi lebih awal?;
7. Hilangkan stress, menstabilkan emosi;
8. Kebanyakan orang susah hendak tidur ataupun mengalami masalah insomnia;
9. Kebanyakkan orang cepat letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti. Semua itu antara penyebab kehidupan yang kurang kualiti;
10. Zaman sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sukar mengandung, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asma dan pelbagai lagi. BVSM didapati dapat membantu pesakit-pesakit di atas
CARA PENJAGAAN
BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari. Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.

CARA PENGGUNAAN
Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.


JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!!

Tunggu apa lagi!!! AYUH DAPATKAN 1 BVSM UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!!

TAK SALAH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA..

TESTIMONI 













































HARGA 1  PCS BVSM
RM1550 (SM) RM1570 (SS)
Dapat Rebat RM140
TERMASUK KOS POS


☆☆☆ berminat nak daftar keahlian & layak dapat rebet RM140....☆☆☆
Dengan hanya RM47 yuran keahlian, anda berhak mendapat 10-20% diskaun di atas pembelian SEMUA produk Hai-O Marketing Sdn Bhd. Tak semestinya kena jual2, pakai sendiri pun boleh, lebih berbaloi-baloi bila jadi member.

AGEN/DROPSHIP DIPERLUKAN
WHATSAPP 08-9025769

Tiada ulasan: