CARA ORDER

DROPSHIP

Anda Serious Nak Menjadi Agen Dropship Kami??

..tdk perlukan Modal..tak perlu simpan STOK, Kami Yg Uruskan

Penghantaran Utk Customer Anda..

*Untung Bersih Sehingga 10-30% Utk Setiap Produk.. Anda Mampu Menjana

RM200-2000 Sebulan Jika Anda Rajin..

Utk Pendaftaran Emailkan Kepada Adm.miera@yahoo.com

dengan Tajuk : DROPSHIP

Nama

Addres

Phone

*no sms / whatsapp yer, only by email

Rabu, 25 November 2015

Jamu kencur murah dan testimoni terbaru

Jamu kencur murah dan testimoni terbaru

JAMU KENCUR ( TRADISI BIDAN ISTANA )


Jamu kencur ialah Jamu yang bakal menyerikan rumahtangga anda. Ia mampu membantu merawat diri wanita dari akar hingga ke umbi.

Jamu kencur ini berkhasiat meningkatkan ghairah dan daya tarik tubuh. Produk jamu ini diperbuat bagi wanita yang ingin tampil lebih percaya diri. Selain itu Jamu Kencur juga boleh di minum oleh wanita yang baru melahirkan bayi. Jamu ini membantu melancarkan sisa sisa darah nifas dan membuat tubuh sang ibu menjadi lebih segar dan sihat.

Sesuai untuk wanita yang mengalami masalah :

=>Peranakan jatuh/tombong
=>Haid tidak teratur
=>Keputihan
=>Perut buncit selepas bersalin
=>Badan & alat sulit berbau busuk
=>Aset atas dan bawah mulai kurang pejal
=>Aset utama mula mengembang & longgar
=>Wajah pucat

FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN JAMU KENCUR

>>Mengetatkan kembali otot2 rahim yang longgar.
>>Mencantikkan kulit.
>>Mengecutkan peranakan wanita
>>Kitaran haid teratur, mengecutkan cyst.
>>Menyuburkan rahim.
>>Memberikan tenaga
>>Menguatkan sistem peranakan.
>>Menganjalkan payudara dan punggung yang jatuh.

Mengempiskan perut. sekaligus menurunkan berat badan.***************************************************
Tak sampai umur 30 angkat berat sikit dah terkencing dalam seluar,silap buat kerja angkat berat sikit pun dah sakit dekat peranakan.

Itu beza mak kita maintain buat kerja sampai sekarang.Nak banding dengan kita?kita ni sikit sikit lepas kencing nak terkencing lagi…teran teran tak keluar apepun.
haaaa apa maksudnya tu?

Itu salah satu tanda peranakan jatuh.
Dalam pantang mak dah pesan duduk diam diam,hatta nak cek anak “kuning” pun biar suami dan adik adik tolong bawakkan.Ini tak…baru hari ke 4 dah siap nak jalan ke klinik.

Bila emak cakap,pandai cakap amalan dulu dulu kuno.Tapi hakikatnya badan kalau tak diulek rapi terima sendirilah.Badan kita,kita sendiri lah yg rasa!
Itu belum bab sakit satu badan…makan suka hati ikut menu moden.yang sejuk yang kembang yang menjalar semua taram…last last akhirnya bila badan dah tak tahan baru mengadu

Mak…sakit
Mak…lenguh
Mak…sejuk
Mak…pening

Agak agak kalau kita sendiri permudahkan urusan kita,jadi tak macam tu?cakap orang tua tua kena dengar.Takpe yang sekarang cakap “aku pantang tak makan apepun,laki aku ok jer”

Dik,kita orang perempuan jgn berlagak kuat sgt kalau tak jaga,tak amal herba herba,sikit hari kena baru kita tau langit tinggi ke rendah.

Orang dulu dulu amal herba herba ni untuk sihat dalaman,untuk bersihkan rahim,sebab nak service somi bukan setahun dua je dik,badan jer slim tapi kalau dah yg bawah berair longgar suami pun tak rasa lazatnya tu.

Petua dulu dulu kena ikut,gabungan mantap Jamu Kencur Tradisi Bidan Istana ni dari Indonesia dan Malaysia…InshaAllah kasi mantap balik otot otot rahim yang lemah,rawat badan sihat balik dik…bagi clear betul betul rahim dari darah darah kotor tu dik.
Lepas tu…adik banding sendiri apa feelnya sebelum dan selepas.

Mengapa perlu pilih Jamu Kencur?
Ambil 1 sachet sahaja Jus Jamu Kencur yang telah kami masukkan bahan bahan alami. Diproses dikilang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM.

:: KANDUNGAN BAHAN-BAHAN JAMU KENCUR ::

Manjakani
mengetatkan rahim, menegangkan otot vagina yang kecut setelah bersalin

Kacip Fatimah
melewatkan proses penuan. mengukuhkan tulang.tenaga kepada tubuh badan

Kunyit
merawat kulit lecet,.mengurangkan masalah berdengkur. antioksidan dalam kunyit dapat mengecutkan jerawat.

Asam Jawa
atasi darah rendah,meyembuhkan batuk kering. menghilangkan bau hapak ketika haid.

Serapat
menegangkan payudara,memgurangkan bengkak selepas bersalin.membaiki dan menegang tisu faraj yang longgar.

Halia
membuang angin dlam badan,megubati sakit sendi. merawat tenaga batin

300% dijamin keberkesanannya InsyaAllah

100% bahan herba alami dan organik

100% diproses di kilang bertaraf GMP

Antara Bahan-bahan Dalam Jamu Kencur :

Tidak perlu lagi kakak kakak risau jika peranakan Jatuh hingga atau alat sulit berbau busuk.Wangikan semula dengan bahan bahan alami di dalam Jamu Kencur.Malah dahulu inilah pilihan dayang dayang dan puteri raja di Istana.Nah bila sihat rahim maka sihatlah kita!

100% Certified Jamu Organic
—————————————————————–
ANDA SUKA SURPRISE?
SUAMI ANDA JUGA TENTU SUKA!!
INGIN TAHU CARA MEMIKAT SUAMI PALING JIMAT KOS?
BONUS PAHALA BERGANDA GANDA!

Kami bantu isteri yg BUNTU,
Suami balik lebih awal sebab tak tahan RINDU
Suami pandang lain macam tengok makin mampat dan padat
Rahsia turun temurun sejak zaman dahulu

+Diwarisi oleh bekas bidan Istana..
+Dijamin Asli,terrrrbaik dari ladang.
Jinakkan suami anda yang Panas baran
beri kejutan sehingga suami tidak mampu berkata kata

sesekali suami mahukan juga SURPRISE dari yg tercinta

JAMU KENCUR TRADISI BIDAN ISTANA
menjadikan malam malam anda seumpama malam PERTAMA

SURPRISEKAN suami dapat pahala!
—————————————————————–
Awak tau…Makin hari saya rasa Suami saya makin menjauhkan diri daripada saya apatah lagi bila saya ajak bersama.
Makin hari makin Saya STRESS dan BINGUNG!
Saya akui, badan saya tak semantap dulu. Selepas bersalin, semuanya jatuh, perut saya pulak makin maju ke depan… sehinggalah pada satu hari saya ditegur IBU

“ina, jage lah sikit perut tu, macam dah beranak 5 mak tengok…baru anak satu…lari karang laki ko tu…” .

SENTAP MAK !
Selepas dari teguran ibu saya cuba makan macam-macam ubat tapi TAK BERKESAN.

Pada suatu hati saya nekad pergi jumpa doktor pakar sakit puan untuk check masalah yang saya hadapi. Rupanya doktor kata RAHIM saya TAK KECUT sempurna sehingga menyebabkan perut saya bo.roi, ha.id saya tak teratur, dan ‘ehem’ saya berbau serta ada lendir berwarna putih sering keluar.

Oh kini…baru saya sedar kenapa suami saya semakin menjauhkan diri dari saya awak.

Mulai hari ini, saya NEKAD!
Saya akan tambat suami saya kembali. Saya cari dan dah cuba macam-macam produk namun hasilnya , MASIH MENGHAMPAKAN…
sehinggalah pada suatu hari saya terjumpa Jamu Kencur Tradisi Bidan istana

Senangnya cara nak makan, cuma KOYAK dan MINUM.
Minumnya sehari sekali je. Kesannya pulak seawal 24 jam.

Saya beli dan terus cuba minum. Bila minum hmmm sedap. mudah untuk diamalkan.

Selepas 2-3 hari , saya rasa ada perubahan yang SANGAT POSITIF.. ‘kakak’ mula tak berbau, lendir putih pun sudah tiada dan saya ada rasa nasi lemak saya semakin BERDENYUT dan mantop gitu…hehehe HAPPYNYA saya ! Dan HUBBY ? Ape tah lagi , makin HAPPY lah dia..hari2 mau.

Betullah kata orang “Duit tak boleh beli kebahagiaan, tapi dengan duit juga kita boleh beli produk untuk capai kebahagiaan”

:: CARA PENGGUNAAN JAMU KENCUR ::
* 1 sachet setiap pagi sebelum makan/diwaktu perut kosong
* Koyak dan minum tanpa perlu bancuh.
* Digalakkan minum air masak secukupnya
* Simpan di tempat yang sejuk. boleh di letakkan dalam peti ais lebih sedap.

:: SOALAN LAZIM/ FAQ ( JAMU KENCUR ) ::

Q: Boleh ambik bersama supplement lain x?
A: Boleh.. jarakkan selama 4 jam.

Q: Jika diri ada darah tinggi..tak ada kesan ke?
A: Boleh tiada masalah..insyaAllah dapat merawat penyakit itu

Q:1 kotak brape isinye ye?
A: 10 sachet X 20 ml.

Q: Ibu menyusu boleh minum tak?
A: Boleh..

Q: Ibu mengandung boleh amalkan?
A: Tidak boleh

TESTIMONI PENGGUNA

CARA ORDER EKPRESS/SEGERA

 PERCUMA POS LAJU!

PERHATIAN: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan selamat sampai ke tempat anda.

 Langkah 1 : Harga Produk 

 

1 KOTAK RM75 SIAP POS LAJU 1 MALAYSIA

WHATSAPP /TELEGRAM 0143302311

Tiada ulasan: