CARA ORDER

DROPSHIP

Anda Serious Nak Menjadi Agen Dropship Kami??

..tdk perlukan Modal..tak perlu simpan STOK, Kami Yg Uruskan

Penghantaran Utk Customer Anda..

*Untung Bersih Sehingga 10-30% Utk Setiap Produk.. Anda Mampu Menjana

RM200-2000 Sebulan Jika Anda Rajin..

Utk Pendaftaran Emailkan Kepada Adm.miera@yahoo.com

dengan Tajuk : DROPSHIP

Nama

Addres

Phone

*no sms / whatsapp yer, only by email

Khamis, 21 Ogos 2014

SAUNA PANT TERMURAH!! ORIGINAL

PROMOSI SAUNA PANT ORIGINAL N TERMURAH!!

Sauna Pants untuk lengkapkan sesi slimming anda di rumah ...Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut,peha dan punggung sahaja..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna..dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!! .FREE SIZE dan adjustable

FUNGSI SAUNA PANT
Sauna pant ( seluar sauna) ini amat berkesan jika ia digunakan untuk mengempiskan perut & mengecilkan paha. Selain daripada itu ia juga memberi kebaikan dari segi kecantikan dan kesihatan.

Kecantikan
Mencantikkan kulitMengempiskan perut yang buncitDapat menjadikan tubuh lebih kemas dan membentuk semula pinggul secara semulajadi

Lepas Bersalin
Mengecutkan perut, rahim, paha,menyembuhkan luka-luka dalaman, serta menjadikan ibu lebih bertenaga dan cergas.

Pelangsingan Badan
Membakar lemak (sehingga 600 kalori),mencairkan selulit dari luar sama seperti berjogging sejauh 5kmberkesan untuk menguruskan badan.Tungku moden (elektronik)

Kesihatan
Mengurangkan kesakitan anggota badan,sakit urat, sendi, sengal-sengal tulang,menghilangkan tekanan dan perehatan otot.meningkatkan sistem kardiovaskular dan sistem imunisasi badan.menghilangkan toksik dalam badan seperti aluminium, cadmium, lead dan mercury.meningkatkan tahap metabolisme, melancarkan pengaliran darah,memecahkan lemak yang berlebihan, mengurangkan penyakit jantung, strok dan darah tinggi serta anti-penuaan.

HARGA RM80/SEUNIT INC POS SM

Nak order??

WHATSAP 014-3302311

Tiada ulasan: