CARA ORDER

DROPSHIP

Anda Serious Nak Menjadi Agen Dropship Kami??

..tdk perlukan Modal..tak perlu simpan STOK, Kami Yg Uruskan

Penghantaran Utk Customer Anda..

*Untung Bersih Sehingga 10-30% Utk Setiap Produk.. Anda Mampu Menjana

RM200-2000 Sebulan Jika Anda Rajin..

Utk Pendaftaran Emailkan Kepada Adm.miera@yahoo.com

dengan Tajuk : DROPSHIP

Nama

Addres

Phone

*no sms / whatsapp yer, only by email

Selasa, 21 Mei 2013

NOUR AIN BEAUTY CARE


NOUR AIN BEAUTY CARE

Salam ♥
rata-rata yang telah menggunakan Nour Ain memberikan maklumbalas yang positif..bila sudah cuba, anda sendiri akan merasa perubahan..tidak perlu mengambil masa yang lama untuk lihat kesannya..Nour Ain membelai kulit wajah anda dengan lembut 

tanpa sebarang rasa menyakitkan atau pengelupasan..taniah kepada yang sudah mencuba dan telah berjaya peroleh kulit kulit wajah yang di idamkan..tidak perlu berbelanja lebih..cuma RM100 utk 1 set lengkap

to order pm/whatsupp/sms 012-3528090.. agen juga diperlukan bg yang berminat..tak susah jual produk yang memang terbaik..




Kalau orang tanya pendapat saya, apa skincare yang paling best..saya akan cakap try nour ain.. Bukan sebab saya jual produk ni tapi sebab saya nampak kesan yg hebat baru terfikir n berani menjual... 

Nak kulit bebas jerawat? Bebas masalah jeragat? Anda pasti mahu sesuatu yg bebas chemical.. Ya yang pasti xda pengelupasan! Kulit akan rasa berbeza hanya dengan sekali sahaja penggunaan..bayangkanlah kalau pakai hari2 kan?



PASTI PILIH NOUR AIN : Produk terbaik pernah 
saya cuba

100% herba
tanpa pengelupasan
mengandungi vit C
sesuai utk semua jenis kulit
Kesan dijamin : masalah jerawat, jeragat, sunburn, kulit kusam




NourAin Beauty Care merupakan produk berasaskan herba-herba terpilih yang mampu menyihatkan kulit wajah serta mengembalikan seri wajah yang hilang berpunca daripada kulit rosak. Herba-herba terpilih yang terdapat di dalam produk Nourain, menjadikannya produk yang berkualiti tinggi yang mampu memberi kepuasan yang maksima kepada para penggunanya. Sangat berkesan untuk kulit normal dan kulit yang mempunyai masalah jerawat serta jeragat.

Ciri-Ciri Product NourAin 
* Beraskan Herba-herba terpilih 
* Mengandungi vitamin C
* Sesuai untuk semua jenis kulit 
* Tiada berlaku pengelupasan 
* Memberi Keseimbangan kelembapan pada kulit 
* Menyerikan kulit wajah 

* Sesuai untuk lelaki dan wanita


 produk Nour Ain adalah produk yang di luluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

1. NOUR AIN BEAUTY SOAP (MAL06051051K)
2. NOUR AIN UV FOUNDATION (MAL05061050K)
3. NOUR AIN NIGHT CREAM (MAL06051049K)


4. NOUR AIN FRESHENER TONER (LOT110200692K)

5. NOUR AIN VIT-C SERUM (MAL07050521K)

6. NOUR AIN MULTI-V CREAM (NOT120600653K)


Gunakan tanpa was-was..

*Nour Ain.. Cahaya Keanggunan Sejati*








 Complete Set : 
1) SABUN (50GM)
2) UV FOUNDATION (10GM)
3) NIGHT CREAM (5GM)

4 ) TONER 
5 ) SERUM
RM 100 
* free pos semenanjung
* Sabah / Sarawak RM5





 Trial Set : 
1.Nour Ain Beauty Soap
2.Nour Ain UV Foundation (10gm)
3.Nour Ain Night Cream (5gm)

RM 56 
* free pos semenanjung
* Sabah / Sarawak RM4



 
Beauty Soap (50g)
RM14
* pos add RM6 / RM9

Kandungan : Water,Cocos Nucifera Oil,Olive Oil
*Bertindak sebagai agen pembersih
*Menjadikan kulit yang gebu dan lembut
*Penggunaan yang berterusan akan meredakan pertumbuhan jeragat dan jerawat
*Meresap jauh ke setiap liang roma untuk menyinkirkan kotoran yang terpendam
*Mengawal penghasilan melamin agar kulit cerah berseri
*Sesuai untuk lelaki dan wanita,remaja dan dewasa



Night Cream (10g)
RM40
* pos add RM6 / RM9

*Sangat berkesan untuk meredakan,memudarkan dan menghilangkan jerawat juga jeragat dan anti kedutan
*Menolong masalah pori terbuka, bintik hitam putih dan kulit cela
*Menyingkirkan garis halus kusam dan tidak rata, tompokan gelap dan masalah kulit lain
*Sesuai untuk lelaki & wanita, remaja & dewasa
*Tanpa pengelupasan untuk kulit normal



Day Cream UV Foundation (10g)
RM30
* pos add RM6 / RM9

Diperkaya dengan ramuan semulajadi
- Gabungan rumusan pencerahan kulit serta perlindungan khusus UVA, UVB menghasilkan kulit wajah yang lembap, berseri, halus, gebu dan cerah secara semulajadi
- Bertindak sebagai agen perlindungan sinar UV dan alas bedak
- Memperbaiki struktur kulit secara mendalam
- Sesuai bagi semua jenis kulit
- Cara penggunaan : ratakan krim keseluruh wajah atau bahagian yang perlu pada siang hari (pagi & petang)



Vita - C Serum (10ml)
RM22
* pos add RM6 / RM9
*Bertindak sebagai perawatan terapi pada kulit
*Mampu mengatasi masalah radangan kulit
*Menyediakan vitamin C semulajadi pada kulit yang tidak bermaya
*Kulit menjadi lebih anjal, tegang dan lembap,bebas dari garis halus dan kedutan (anti penuaan,tanpa suntikan)
*Cara Penggunaan:
Titikkan beberapa titis pada tapak tangan, sapukan pada kulit yang bersih pada seluruh wajah dan leher, Birakan beberapa saat hingga meresap pada seluruh kulit sepenuhnya. Boleh digunakan pada bila-bila masa sebagai perawatan vitamin pada kulit



 
Freshner Toner 

RM30
* pos add RM6 / RM9
Toner boleh membantu menghilangkan bintik hitam selain menyegarkan dan menghaluskan kulit wajah, selain dirumus untuk menutup kembali liang pori dang mendinginkan kulit wajah. Fungsi toner adalah untuk membersihkan kulit wajah dan ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, menutup kembali pori-pori kulit serta mengembalikan kelembapan kulit wajah.



Multi V Cream (10g)

RM50
* pos add RM6 / RM9

*Menghilangkan garis-garis halus pada wajah
*Menambahkan kolagen pada kulit wajah
*Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
*Berfungsi sebagai antioksidan yang berperanan meremajakan kulit
*Sangat baik untuk kulit berminyak, whiteheads,blackheads,parut & Kulit kering
Cara pengggunaan :
Diselangselikan dengan penggunaan night cream

if malam ni pakai nite cream, mlm besok pakai multi v lak..::))





CARA PEMAKAIAN :

Setiap complete set yang akan dimiliki :

1) Sabun Nour Ain 
2) UV Foundation 
3) Night Cream 
4) Toner 
5) Serum Vitamin C

Berikut adalah cara2 pemakaian produk Nour Ain ini dan pastikan anda semua konsisten menggunakannya.
 

Siang:
Cuci muka dengan menggunakan sabun Nour Ain. 
Lapkan sehingga kering wajah anda. 
Jika hendak keluar rumah, spraykan toner keseluruh wajah dan ratakan dengan menggunakan kapas wajah dan leher. 
Kemudian, sapukan UV Foundation nipis2 ke wajah anda.
Jika taknak keluar rumah, lepas cuci boleh titiskan 2-3 titis serum vitamin c dan sapukan ke seluruh wajah anda. 
Bagi penggunaan toner jika anda ingin keluar rumah juga, boleh digantikan dengan serum vitamin c. 
Serum vitamin c boleh disapukan pada bila2 masa sahaja untuk menyegarkan wajah agar tidak nampak kusam.

Malam:
Sebelum tidur, cuci muka dengan sabun Nour Ain, lapkan hingga kering. Then spraykan toner keseluruh wajah dan ratakan dengan kapas wajah dan leher anda. Jangan tunggu sehingga kering toner tersebut. Biarkan ia lembab dan terus sapukan Night Cream/Multi V cream keseluruh wajah dan leher.

* P/S: Kadang2 suka pakai serum selepas Maghrib sehingga sebelum tidur. Sebab suka pakai serum alone. Sebelum tidur cuci muka, toner n nite cream/multi v cream..:)
penggunaan serum adalah mengikut kehendak anda, semakin kerap digunakan , ia akan mendapat kesan yg plg optimum.

Selamat Mencuba

                           
 Azrena

Hai kak faz,sy da guna set lengkap nour ain almost sebulan
.yg best sekali kulit muka semakin lembut dan cerah tanpa mengelupas...:-)



Lily Ghazali
Hanya pakai uv foundation nur ain jer tau. Tak de bedak. Lebih bagus dari produk muka yg saya cuba berbulan. Nour ain ni baru sebulan.
        

Zura pakai sendiri Nour Ain ni baru sebulan, tp alhamdullilah kesan dah dapat rasa seawal 2 minggu pengggunaan. Yang Zura plg best sekali guna Nour Ain Serum..kesan parut lama dah makin berkurangan & kulit kusam pun dah hampir hilang..Tak kenal maka tak cinta kan..


 jgn terus setia pd produk y bahaya/tidak memberi kesan.. Dgn nour ain anda boleh selesaikan apa saja masalah pada kulit wajah anda dengan selamat..
*gambar kurang sharpe coz telah di zoomkan.. Unedited..*
yakin & percayalah dengan NOUR AIN..


beliau penah kecewa dengan salah satu produk yang mahal dipasaran kerana tidak memberi kesan yang dinginkan..selepas bertemu dengan NA, hasilnya AMAZING..hanya dlm masa 3minggu sahaja..kini beliau salah seorang agen dibawah kami..
tibalah masa untuk anda semua berubah memilih NA..ramai sydah berpuas hati..
 Lihatlah perubahan dalam tempuh sebulan.




 Lagi testimoni pengguna nour ain.. Anda masih ragu dengan produk terbaik ini? Buang jauh keraguan anda itu.. Ramai sudah terbukti!! 




















Tiada lagi masalah parut n jerawat tumbuh selepas menggunkan produk nie... hasilnyeee hanya pkai dari 16/7/2012 hingga 3/9/2012 e2pn on off pkai almklum xrajin sgt nk touchup memalam ni heheheh


 Testimonial terbaru..selepas 2 minggu menggunakan set 3in1 + toner + vit-c serum..wajah semakin berseri2.. terima kasih sudi kongsi gambar sebagai testimonial..




















FREQUENTLY ASKED QUSTIONS (FAQ) / SOALAN YANG SERING DIAJUKAN


1) Adakah produk NOUR AIN memberikan kesan pengelupasan apabila menggunakannya?

Jawapan: Produk NOUR AIN amat memberi kepuasan kepada pengguna untuk kelihatan cerah berseri tanpa ada proses pengelupasan yang menyakitkan. Jangan gunakan dalam kuantiti berlebihan. Cara pemakaian krim: sapu hanya 1 lapisan pada kulit. Jangan sapu berulang-ulang pada kulit kerana yg meresap ke dalam kulit hanya lapisan pertama. Untuk cepatkan kesan, semasa cuci muka, cuci dalam masa yang lama supaya sel kulit mati jadi lembut dengan cara membuat putaran.

2) Berapa lamakah kesan yang bakal diperolehi oleh pengguna setelah menggunakan produk NOUR AIN?

Jawapan: Ianya bergantung kepada jenis kulit pengguna. Ada pengguna yang memperolehi kesannya seawal 3 hari. Ada yang 2 minggu. Hasil maksimum perawatan biasanya seawal 7 hari dan paling lambat 1 bulan dan bergantung kepada jenis kulit, namun efek cerah dari pemakaian produk NOUR AIN boleh dilihat pada minggu pertama pemakaian Bergantung juga kepada cara penggunaan sama ada konsisten atau tidak.

3) Adakah ianya mampu menghilangkan jeragat?

Jawapan: Ya. Produk NOUR AIN memang dirumus khas untuk menghilangkan jerawat, jeragat, dan juga menyerikan kulit kusam, lesu, letih serta tidak bermaya. Penggunaan serum vitamin c NOUR AIN bakal mengembalikan keserian wajah dengan penggunaan set lengkap NOUR AIN. Biasanya jeragat (yang nipis) lebih cepat kesannya berbanding jerawat kerana jeragat melibatkan lapisan kulit yang paling atas. Bagi jeragat yang sangat tebal, ianya mengimbil sedikit masa. Pastikan anda menggunakan Nour Ain secara konsisten untuk mendapatkan hasil terbaik.

4) Adakah wanita hamil boleh menggunakannya?

Jawapan: Boleh. Kerana NOUR AIN adalah produk yg diluluskan KKM dan bahan2 serta sukatan yang digunakan telah disahkan selamat digunakan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (sila rujuk no siri kelulusan KKM di bwh) bahkan ianya mempunyai sijil halal. Sukatan serta kandungannya tidak membahayakan mana-mana pengguna TERMASUK wanita hamil kerana ianya diperbuat daripada herba-herba terpilih serta semula jadi.

5) Adakah produk NOUR AIN telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia?
Jawapan: Ya. Produk NOUR AIN telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan setiap nombor sirinya telah dicetak di kotak-kotak produk NOUR AIN seperti berikut:

a) UV+FOUNDATION - NOT110903959K
b) NIGHT CREAM - NOT120506492K
c) MULTI-V CREAM - NOT120600653K
d) BEAUTY SOAP - NOT120503661K
c) FACIAL TONER - NOT120905482K
d) VIT C SERUM - NOT120503660K

6) Adakah ianya sesuai digunakan oleh lelaki?

Jawapan: Produk NOUR AIN sesuai digunakan oleh setiap lapisan masyarakat, tidak mengira usia dan jantina termasuk lelaki.

7) Dimanakan produk NOUR AIN diperbuat. Produk NOUR AIN Berasal dari mana?

Jawapan: Produk NOUR AIN adalah barangan buatan MALAYSIA. Ianya diperbuat di Malaysia. Berasal dari Malaysia (bukan produk yang dibawa masuk ke Malaysia & di rebranding/ repacking)

8) Berapa lamakah tempoh masa yang diperlukan oleh kulit saya sekiranya saya ingin bertukar dari produk lama kepada produk NOUR AIN ini?

Jawapan: Ianya bergantung kepada keputusan pengguna sama ada ingin bertukar terus daripada produk lama kepada produk NOUR AIN. Akan tetapi kami biasanya akan sarankan rehatkan kulit anda sekurang-kurangnya 1 minggu sebelum mula menggunakan produk NOUR AIN kerana takut tindak balas dari produk lama sekiranya produk lama mengandungi bahan kimia.

9) Adakah ianya sesuai untuk kulit berjerawat atau berjeragat?

Jawapan: Ianya sesuai untuk SEMUA jenis kulit sama ada yg berjeragat, berjerawat, kusam, letih, gelap atau tidak bermaya.

10) Bolehkah saya bermekap jika memakai UV Foundation?

Jawapan: Boleh. UV Foundation boleh dipakai di bawah lapisan foundation yg anda suka (cth:naturactor atau yang lain-lain). Ini adalah kerana tekstur uv foundation itu sendiri yg tidak tebal. Hanya sapuan nipis diperlukan jika anda ingin menambah mekap anda.

11) Adakah produk NOUR AIN halal?

Jawapan: Produk NOUR AIN adalah 100% halal kerana bahan-bahan dalam NOUR AIN adalah 100% Minyak Kelapa Dara, Minyak Zaitun serta tumbuhan yang asli. Tiada campuran bahan lemak haiwan atau unsur plasenta haiwan atau manusia atau yg seumpama dengannya.

12) Adakah produk NOUR AIN boleh hilangkan jerawat?

Jawapan: Ya. NOUR AIN boleh hilangkan jerawat & bekas-bekas jerawat. Tetapi, bagi yang mengalami masalah jerawat yang teruk, pakai nour ain secara konsisten untuk kesan yang maksima. Lain-lain punca seperti stress atau period boleh juga menyebabkan jerawat. NOUR AIN adalah produk untuk kecantikan luaran sahaja. Pengguna dinasihat menjalani kehidupan dengan diet sihat untuk mengekalkan kecantikan diri.

13) Rasa gatal masa mula-mula menggunakan produk NOUR AIN? Adakah ini normal?

Jawapan: Rasa gatal tidak akan terasa oleh semua pengguna. Pada kebiasaannya rasa gatal akan terasa pada pengguna yang mempunyai kulit yang nipis atau sering bertukar-tukar produk kecantikan. Ini kerana bahan kimia produk yang digunakan terdahulu akan tersimpan di bawah epedermis kulit. Ketika pemakaian NOUR AIN, produk NOUR AIN akan bertindakbalas dengan bahan kimia tersebut dan inilah yang menyebabkan kegatalan. Ada juga pengguna yang akan mendapati kulit muka akan keluar ruam-ruam halus, namun disaran meneruskan penggunaan produk NOUR AIN. InsyaAllah dalam masa 14 hari, akan nampak perubahan.

14) Adakah boleh memaikai Bedak Ketika Menggunakan Produk NOUR AIN?

Jawapan: Boleh

15) Adakah boleh memakai scrub ketika menggunakan produk NOUR AIN?

Jawapan: Boleh.

16) Adakah boleh kena matahari ketika menggunakan produk NOUR AIN?

Jawapan: Boleh.

17) Adakah produk NOUR AIN berbahaya?

Jawapan:Tidak. Produk NOUR AIN dirumus menggunakan herba-herba terpilih dan sama sekali tidak menggunakan MERCURI atau HYDROQINOIN.

18) Adakah perlu penggunaan berterusan?

Jawapan: Terpulang kepada pengguna. Tetapi disaran untuk terus menggunakan produk NOUR AIN kerana kulit muka mungkin akan kembali kepada warna asal dan tanpa penggunaan produk NOUR AIN, besar kemungkinan sel mati akan kembali menempel pada kulit yang akan menyebabkan kulit menjadi kusam.

19) Sekiranya berhenti menggunakan produk NOUR AIN adakah ianya akan meninggalkan kesan sampingan?

Jawapan: Tiada. Tetapi kulit secara beransur-ansur akan kembali kusam kerana sel kulit mati yang menempel di kulit.

20)Bagaimanakah cara untuk mendapatkan produk ini?

Jawapan: Bakal pembeli boleh menempah produk ini dengan hanya mesej/inbox/whatsupp ke 012-3528090 atau isi form kat atas

Bagaimana Utk jadi agen nour ain ?
Senang saja sayangku ::)))
Belian RM500, less 30% dr harga retail, boleh campor2 any product nour ain

sms / whatsupp HOTLINE  018-3504643